Ақмола облысы білім басқармасының  жанындағы "Есіл қаласы, агротехникалық колледжі" мемлекеттік коммуналдық қазыналық кәсшпорны
     Государственное коммунальное  казенное предприятие «Агротехнический колледж город Есиль» при управлении образования Акмолинской области.

СоцСети

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Ашық сабақтар мен тәрбие іс-шаралары

02.03.2020

Ашық сабақтар мен тәрбиелік іс-шаралар-оқу-әдістемелік жұмысты ұйымдастырудың маңызды нысандарының бірі. Білім беру үдерісінде "ашық" және "қарапайым" сабақтар деген ұғымдар бар.   Ашық сабақ әдеттен айырмашылығы-бұл әдістемелік жұмысты ұйымдастырудың арнайы дайындалған формасы, сонымен қатар осындай сабақтарда нақты оқу процесі өтеді. Ашық сабақта оқытушы әріптестеріне өзінің оң және инновациялық тәжірибесін, әдістемелік идеяларды іске асыруды, оқытудың қандай да бір әдістемелік тәсілдерін немесе әдістерін қолдануды көрсетіп отыр. Осы мағынада ашық сабақ — оң және инновациялық тәжірибені тарату құралы.
7 КБА-да ашық сабақтарды оқу-тәрбие процесінің жоғары тиімділігін қамтамасыз ететін педагогтар өткізеді.  Ғылыми-әдістемелік дайындығының жоғары деңгейі бар инженерлік-педагогикалық қызметкерлердің сабақтары әріптестердің педагогикалық тәжірибесін байыту көзі болып табылады. 
           Ашық сабақ көрсететін колледждің әрбір инженер-педагог қызметкері оқушылардың оқуы жоспарланған білім, білік және дағдыларды игеру арқылы әдістемелік мақсатқа жетуді қамтамасыз етеді. Ашық сабақты өткізу кезінде оқу-тәрбие үдерісіне қойылатын барлық талаптар сақталады. Қатысушылардың сабақтарына талдау колледждің әдістемелік кеңесімен бекітілген өлшемдер негізінде жүргізіледі.: 
* үштілділік;
* баяндаудың қол жетімділігі мен қисындылығы;
* сабақ кезеңдерінің логикалық аяқталуы мен кезектілігі; 
* студентке шоғырланған оқытуды ұйымдастыру; 
* сабақтың тәрбиелік және білім беру мақсаттарын жүзеге асыру; 
* акт игеру, ақпараттық-білім беру ортасын құру; 
* студенттерді тарту және ынталандыру қабілеті;
* сабақтың проблемалық-шығармашылық құрылымы; 
* оқыту әдістемесін меңгеру;
* сабақтың практикалық-бағдарлы бағыты; 
* пәнаралық және метапәндік байланыс;
* дидактикалық қамтамасыз етудің сапасы мен қолданылуы; 
* кері байланысты ұйымдастыра білу; 
* оқу процесін тиімді басқару; 
* вербалды және вербалды емес коммуникативтік дағдылар; 
* уақытты тиімді пайдалану; 
* баға қою объективтілігі;
* қолайлы психологиялық климат.


Үштілділік

Баяндаудың қол жетімділігі мен қисындылығы
Сабақ кезеңдерінің логикалық аяқталуы мен кезектілігі
Студент-орталықтанған оқытуды ұйымдастыру
Сабақтың тәрбиелік және білім беру мақсаттарын жүзеге асыру
АКТ-ны иелену, ИО құру орта 
 Студенттерді тарту және ынталандыру қабілеті
Сабақтың проблемалық-шығармашылық құрылымы
Оқыту әдістемесін меңгеру
Сабақтың практикалық-бағдарлы бағыты
Пәнаралық және метапәндік байланыс
Дидактикалық қамтамасыз етудің сапасы мен қолданылуы 
Кері байланысты ұйымдастыра білу
Оқу үдерісін тиімді басқару
Вербалды және вербалды емес коммуникативтік дағдылар
Уақытты тиімді пайдалану
Қойылымның объективтілігі
бағалау
Қолайлы психологиялық климат

Просмотров: 292


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст